![]() |
Canteen information ZŠ Ostravice Ostravice [0362] |
![]() |
Canteen information board Výběr stravného - hotovost - na měsíc duben 2025 Stravné na duben se bude vybírat ve dnech Pondělí 24.3.2025 6:30 – 8:00 v kanceláři jídelny MŠ 9:35 – 9:50 v kanceláři jídelny ZŠ Úterý 25.32025 6:30 – 8:00 v kanceláři jídelny MŠ 9:35 – 9:50 v kanceláři jídelny ZŠ 1.– 4.třída – 19 dnů * 34,- = 646,- Kč 5.-8.třída – 19 dnů *38,- = 722,-Kč 9. třída – 19 dnů * 43,- = 817,-Kč Prosím mějte připraveny drobné, mimo tyto časy se hotovost nevybírá, děkuji Ostravice, 18.3.2025 Vážení rodiče - na základě informace od paní účetní se od 1.3.2023 stanovuje cena - nedotované stravy - tedy částka, kterou doplácíte pokud řádně neodhlašujete obědy na 53,-Kč za oběd - níže je tabulka s cenami obědů - cena dotovaná se nemění. zš kategorie plná cena obědu dotovaná cena děti 1 - 4 třída 87,00 Kč 34,00 Kč děti 5 - 8 tříd 91,00 Kč 38,00 Kč děti 9 třída 96,00 Kč 43,00 Kč režijní náklady - při neomluvení 53,00 Kč Přihlášky ke stravování platí po celou dobu školní docházky, pouze v případě, že chcete stravování ukončit musíte oznámit písemně (e-mail) Návod internetového přihlašování a odhlašování stravného: Pro manipulaci s aplikací estrava je zapotřebí: A) Na internetu Zadat www.estrava.cz (objeví se internetové stránky ) dostanete na https://secure.ulrichsw.cz/estrava/ Přihlášení je umožněno pouze zaregistrovaným strávníkům. Dále je nutné, aby měl uživatel zaplacené stravné na dané dny určitého měsíce./tzn. do posledního dne předcházející měsíc/ V těchto dnech může provádět změny: 1-jídlo, O-odhláška. Postup přihlašování uživatele estravy: 1. Zadat kód zařízení (identifikace ZŠ a MŠ Ostravice p.o.): klikneme na číslo identifikace 0362 2. zadat kód uživatele: číslo čipu, bez počátečních 0. 3. zadat heslo - malé počáteční písmena jméno a příjmení bez háčků a čárek + číslo čipu bez nul. Po prvním přihlášení doporučujeme změnu hesla max. 8 znaků. 4. objeví se stránky se jménem strávníka a menu. 5. v hlavním menu pod odkazem jídelníček si zvolte nabídku aktuálního měsíce. Pak můžete provést změny dle jídelníčku. Po ukončení změn musíte kliknout na tlačítko Uložení změn. Objeví se hlášení, že objednávka byla úspěšně odeslána. Další volby dle potřeb uživatele: Doporučujeme nastavit emailovou adresu, na kterou vám automaticky přijde výpis provedených změn, který lze použít k případné reklamaci. Cena čipu je 100,-Kč. Prodej u vedoucí ŠJ. UPOZORNĚNÍ: Import a export dat je zcela automatizován, veškeré uložené změny jsou registrovány do protokolu aplikace (SIS) stravné 7.0. Případná reklamace bude posuzována na základě tohoto protokolu. Kolektiv školní jídelny přeje svým strávníkům dobrou chuť. |