e-strava Canteen information
ZŠ Ostravice
Ostravice
[0362]
Ulrich software
Canteen information board


Výběr hotovostních plateb – stravné květen 2024

Vážení strávníci výběr hotovostních plateb na měsíc květen bude
ve středu 24.4.2024
6:30 – 8:00 v kanceláří jídelny MŠ a
9:35 – 9:50 v kanceláří jídelny ZŠ.
Ve čtvrtek 25.4.2024
6:30 – 8:00 v kanceláří jídelny MŠ a
9:35 – 9:50 v kanceláří jídelny ZŠ.
Mimo tyto časy se hotovostní platby nepřijímají.
Prosím mějte připraveny drobné – děkuji
květen
1.-4. ročník – 19*34,- = 646,-
5.-8. ročník – 19*38,-= 722,-
9.ročník – 19*43,-= 817,-
Ostravice, 18.4.2024




Vážení rodiče -
na základě informace od paní účetní se od 1.3.2023 stanovuje cena - nedotované stravy - tedy částka, kterou doplácíte pokud řádně neodhlašujete obědy na 53,-Kč za oběd - níže je tabulka s cenami obědů - cena dotovaná se nemění.

zš kategorie plná cena obědu dotovaná cena

děti 1 - 4 třída 87,00 Kč 34,00 Kč
děti 5 - 8 tříd 91,00 Kč 38,00 Kč
děti 9 třída 96,00 Kč 43,00 Kč

režijní náklady - při neomluvení 53,00 Kč











Přihlášky ke stravování platí po celou dobu školní docházky, pouze v případě, že chcete stravování ukončit musíte oznámit písemně (e-mail)




Návod internetového přihlašování a odhlašování stravného:

Pro manipulaci s aplikací estrava je zapotřebí:
A) Na internetu
Zadat www.estrava.cz
(objeví se internetové stránky )
dostanete na https://secure.ulrichsw.cz/estrava/

Přihlášení je umožněno pouze zaregistrovaným strávníkům. Dále je nutné, aby měl uživatel zaplacené stravné na dané dny určitého měsíce./tzn. do posledního dne předcházející měsíc/
V těchto dnech může provádět změny: 1-jídlo, O-odhláška.


Postup přihlašování uživatele estravy:

1. Zadat kód zařízení (identifikace ZŠ a MŠ Ostravice p.o.): klikneme na číslo identifikace 0362
2. zadat kód uživatele: číslo čipu, bez počátečních 0.
3. zadat heslo - malé počáteční písmena jméno a příjmení bez háčků a čárek + číslo čipu bez nul. Po prvním přihlášení doporučujeme změnu hesla max. 8 znaků.
4. objeví se stránky se jménem strávníka a menu.
5. v hlavním menu pod odkazem jídelníček si zvolte nabídku aktuálního měsíce.
Pak můžete provést změny dle jídelníčku. Po ukončení změn musíte kliknout na tlačítko Uložení změn. Objeví se hlášení, že objednávka byla úspěšně odeslána.

Další volby dle potřeb uživatele:
Doporučujeme nastavit emailovou adresu, na kterou vám automaticky přijde výpis provedených změn, který lze použít k případné reklamaci.


Cena čipu je 100,-Kč. Prodej u vedoucí ŠJ.



UPOZORNĚNÍ:
Import a export dat je zcela automatizován, veškeré uložené změny jsou registrovány do protokolu aplikace (SIS) stravné 7.0. Případná reklamace bude posuzována na základě tohoto protokolu.

Kolektiv školní jídelny přeje svým strávníkům dobrou chuť.