e-strava Canteen information
ZŠ a MŠ Petra Bezruče
Třinec
[0029]
Ulrich software
Canteen information board

Informace ŠJ pro strávníky

S účinností od 1. 12. 2015 dochází ke změně v organizaci přihlašování a odhlašování stravy odebírané v naší školní jídelně.
Od 1.12.2015 zanikají stravenky. Každý žák bude mít přidělen svůj čip.
Zákonný zástupce žáka je povinen do 14:00 hodin předcházejícího dne oznámit předpokládanou
nepřítomnost dítěte od následujícího dne.
První den nepřítomnosti lze oběd vyzvednout za zvýhodněnou cenu do přineseného jídlonosiče v době od 11:00 – 11:30 hodin.

NEOMLUVENÁ NEPŘÍTOMNOST – NEODHLÁŠENÁ STRAVA:
Upozorňujeme zákonné zástupce žáků, že od druhého dne neomluvené nepřítomnosti se žákovi
započítává strava jako cizímu strávníkovi, to je za cenu oběda +35,- Kč.

Způsob odhlašování:
1) prostřednictvím webové aplikace www.estrava.cz nebo pro mobilní zařízení m.estrava.cz
2) u vedoucí školní jídelny: telefonicky na tel. č. 558 993 013

Návod internetového přihlašování a odhlašování stravného:

Pro manipulaci s aplikací estrava je zapotřebí:
A) Na internetu
Zadat www.estrava.cz
(objeví se internetové stránky )
dostanete na https://secure.ulrichsw.cz/estrava/

Přihlášení je umožněno pouze zaregistrovaným strávníkům. Dále je nutné, aby měl uživatel zaplacené stravné na dané dny určitého měsíce./tzn. do posledního dne předcházející měsíc/
V těchto dnech může provádět změny: 1-první jídlo, O-odhláška.


Postup přihlašování uživatele estravy:

1. Zadat kód zařízení (identifikace ZŠ a MŠ P.Bezruče Třinec): klikneme na číslo identifikace 0029
2. zadat kód uživatele: číslo čipu, bez počátečních 0!! příklad 0022 - 22
3. zadat heslo - malé počáteční písmena jména a příjmení bez háčků a čárek + číslo čipu bez nul. Po prvním přihlášení doporučujeme změnu hesla max. 8 znaků.
4. objeví se stránky se jménem strávníka a menu.
5. v hlavním menu pod odkazem jídelníček si zvolte nabídku aktuálního měsíce.
Pak můžete provést změny dle jídelníčku. Po ukončení změn musíte kliknout na tlačítko Uložení změn. Objeví se hlášení, že objednávka byla úspěšně odeslána.

Další volby dle potřeb uživatele:
Doporučujeme nastavit emailovou adresu, na kterou vám automaticky přijde výpis provedených změn, který lze použít k případné reklamaci.


Cena čipu je 94,-Kč. Prodej bude probíhat u vedoucí ŠJ.



UPOZORNĚNÍ:
Import a export dat je zcela automatizován, veškeré uložené změny jsou registrovány do protokolu aplikace (SIS) stravné 7.0. Případná reklamace bude posuzována na základě tohoto protokolu.

Kolektiv školní jídelny přeje svým strávníkům dobrou chuť.