e-strava Informace jídelny
MŠ Doubrava
Doubrava
[0193]
Ulrich software
Informace ŠJ pro strávníky

Hotovostní platba stravného: Prosíme rodiče,aby případné odhlášení obědů do konce měsíce června, provedli nejpozději do pátku 23.6.2023. Pro případné přeplatky za odhlášené obědy si přijďte od úterý 27.6. do pátku 30.6. 2023 mezi 9:30hod.- 11:15hod. do kanceláře vedoucí školní jídelny(přízemí),nebo od pondělí 3.7. do úterý 4.7.2023 mezi 8:00hod. do 10:00hod. do kanceláře ředitelky MŠ,( 1.patro). Děkuji Kullová.

Mateřská škola Doubrava, školní jídelna

Vážení strávníci.

Vzhledem k vysokému růstu cen potravin a služeb s tím spojených je školní jídelna při MŠ Doubrava nucena přistoupit ke zvýšení ceny za poskytovanou stravu. Od 1.1.2023 dochází k úpravě stravného následovně:



MŠ CELO: 44,- /svačina, oběd, svačina
MŠ CELO
ODKLAD: 55,- /svačina,oběd, svačina
ZŠ I. : 35,- /oběd
ZŠ II.: 37,- /oběd
ZŠ III.: 40,- /oběd
CIZÍ: 80,- /oběd


DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.


ZA ŠJ při MŠ ZUZANA KULLOVÁ, ved.ŠJ

MGR. RADOMÍRA JASENKOVÁ, řed. MŠ

Vážení strávníci,

Portál e-Strava umožňuje strávníkům jednodušší formou vyřizovat přihlášky a odhlášky jídel. Ovládání je naprosto jednoduché a věříme, že vám portál pomůže rychleji a kvalitněji využívat služeb, které vám naše stravovací zařízení poskytuje.

Návod internetového přihlašování a odhlašování stravného:
Na internetu zadat www.estrava.cz - objeví se internetové stránky nebo pro mobily s OP Android použijte ke stažení aplikace obchod play a pro mobily od Applu aplikaci App. store, zadejte vyhledat aplikaci Estrava Ulrich.

Přihlašování e-stravy:
Pro přihlášení je nutné, aby měl uživatel přihlášené stravné na dané dny.
V těchto dnech může provádět změny: 1-první jídlo, O- odhláška

Registrace uživatele :
1. vybrat MŠ Doubrava /kliknete na číslo identifikace jídelny nebo jej napíšeme přímo do příslušného rámečku (0193)/
2. zadat kód uživatele - sdělí vedoucí
3. zadat heslo - sdělí vedoucí
4. objeví se jméno strávníka a menu
5. v hlavním menu pod odkazem jídelníček si zvolíte nabídku aktuálního měsíce. Pak můžete provést změny v odhlášení. Po ukončení změn musíte kliknout na tlačítko "Odeslat změny". Objeví se hlášení, že objednávka byla úspěšně odeslána.

Změny jsou zpracovávané každý pracovní den
do 13.00hod.

Doporučujeme si také sami nastavit emailovou adresu, na kterou vám automaticky přijdou provedené změny nebo změnit vaše přístupové heslo /můžete si změnit heslo a hlavně si ho zapamatovat/.

Upozornění :
Import a export dat je zcela automatizován, veškeré uložené změny jsou registrovány do protokolu aplikace (SIS) stravné 7.0. Případná reklamace bude posuzována na základě tohoto protokolu.

Vedoucí školní jídelny: Zuzana Kullová, tel. 596 549 064